Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

   Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Vijeće učenika u 2021./2022.

Ponedjeljak, 11. listopada 2021.

Konstituirajuća sjednica Vijeća učenika TŠČ-a održana je u ponedjeljak, 4. listopada 2021. Na njoj su sudjelovali predstavnici svih razrednih odjela u Školi,  ravnatelj i školska psihologinja. Osim što je izabrano novo vodstvo, ravnatelj je članovima Vijeća predstavio dokumente Školski kurikul, Godišnji plan i program rada Škole i Školski preventivni program.

Pozvali smo novu predsjednicu Vijeća učenika, Melani Grahovec da nam se predstavi i napiše kratak plan svog djelovanja.

„Ja sam Melani Grahovec, učenica prvog razreda prirodoslovno-matematičke gimnazije i nova predsjednica Vijeća učenika Tehničke škole Čakovec. Ovo je moja prva godina obrazovanja u ovoj Školi te se nadam da ću uz dobivenu priliku moći iskazati svoju kreativnost i kreativnost drugih učenika kako bismo zajedno napredovali u njegovanju i očuvanju tradicije Škole i nas samih. Za početak želim potaknuti učenike da se uključe u razne aktivnosti koje ova Škola nudi, pomoći oko ideja za poboljšanje školskog prostora i potruditi se da ova školska godina prođe bez većih problema i poteškoća, a ako već dođe do nečeg takvog, da zajedno nađemo povoljno rješenje.”

Uz novu predsjednicu Vijeća učenika Tehničke škole Čakovec u školskoj godini 2021./2022., gimnazijalku Melani Grahovec, u svakom će trenutku biti njen zamjenik, prošlogodišnji predsjednik Deni Pečarko, a zapisničko će slovo bilježiti Anja Marodi. Našem novom učeničkom vodstvu želimo puno dobrih ideja i uspješnu realizaciju super projekata.

 

Aktualne novosti

STIPENDIJA ZA UČENIKE OBRTNIČKIH ZANIMANJA
STIPENDIJA ZA UČENIKE OBRTNIČKIH ZANIMANJA

Obrtnička komora Međimurske županije je 17. siječnja 2022. objavila Natječaj za stipendiranje učenika deficitarnih obrtničkih zvanja za školsku godinu 2021./2022. Svi koji se žele natjecati za stipendiju moraju ispunjavati sve uvjete, a dokumentaciju iz Natječaja i...

read more