Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

SRIJEDA S RAZREDNICOM

Srijeda, 2. studenoga 2022.

Učenici 2.S2 razreda današnju su srijedu odlučili provesti sa svojom razrednicom u sklopu izvannastavne aktivnosti, Srijede s razrednikom. Nakon ugodne šetnje parkom u Centru znanja Međimurske županije, dočekalo nas je stručno vodstvo u Metalskoj jezgri Čakovec. Ravnatelj Mario Šercer pokazao nam je skupocjene 3D printere za polimere i metale te su učenici mogli isprobati i vidjeti neke od gotovih proizvoda. Zatim smo se uputili u Odjel za tehnologiju koji nam je predstavio Zoran Kadežabek, dipl. inf. U Odjelu za istraživanje i razvoj učenici su imali prilike vidjeti 3D skener koji nam je pokazala voditeljica Odjela, dr. sc. Marina Grabar Branilović.

Zatim nas je čekao razgled Centra održivog razvoja u sklopu Međimurskog veleučilišta. Pročelnica Odjela za održivi razvoj, Magdalena Zeko, dipl. iur. predstavila nam je međimursku visokoobrazovnu instituciju te smo krenuli u razgled Laboratorija za biokemiju okoliša koji je opremljen suvremenim instrumentima za analizu uzoraka plinova, vode i tla. Nakon učenja i istraživanja malo smo ogladnili te smo našu zajedničku srijedu priveli kraju ukusnim ručkom u Studentskom centru MEV-a. Što se nas tiče, ova je srijeda za čistu peticu! (Ivana R.)

Aktualne novosti

Zimski kamp DAN U TŠČ-u, poziv osmašicama i osmašima
Zimski kamp DAN U TŠČ-u, poziv osmašicama i osmašima

Drage osmašice i osmaši, Tehnička škola Čakovec i ove godine za vas organizira Zimski kamp Dan u TŠČ-u. Kako sudjelovati? Jednostavno - javite se svom pedagogu, psihologu ili razredniku. Oni će vas prijaviti i dati vam sve potrebne informacije. Svi zainteresirani...

read more
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa
Natječaj za zasnivanje radnog odnosa

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školama (NN broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22,156/23) (u daljnjem tekstu: Zakon) i Pravilnika o zapošljavanju,...

read more