Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Susret s poduzetnicima i Sajam poslova u RCK-u TŠČ-a

Srijeda, 4. listopada 2023.

Pozivamo sve poduzetnike u regiji da se pridruže dvama ključnim događajima koja organiziramo 12. listopada 2023. u prostoru Tehničke škole Čakovec u okviru projekta Uspostava RCK u strojarstvu SJEVER – TŠČ.

Na Susretu s poduzetnicima saznajte novosti vezane uz strukovno obrazovanje, informirajte se o potporama za investicije i razvoj poslovanja,  uključite se u raspravu o izazovima privlačenja kvalitetne radne snage te razmjenite iskustava i umrežite se.

Sajam poslova prilika je da se, kao potencijalni poslodavci, upoznate s našim vrijednim i motiviranim učenicima i direktno stupite u kontakt s njima, da im predstavite svoju tvrtku ili organizaciju, ali i da razmijenite iskustva s kolegama poslodavcima i eventualnu konkurenciju pretvorite u partnerstvo.

Dolazak na Susret s poduzetnicima i/ili sudjelovanje na Sajmu poslova potvrdite najkasnije do 10. listopada 2023. putem linka na QR kodu ili na https://bit.ly/poduzetnik.

Veselimo se vašem dolasku!

Aktualne novosti

Kućni red Tehničke škole Čakovec
Kućni red Tehničke škole Čakovec

Objavljujemo Kućni red Tehničke škole Čakovec donesen na sjednici Školskog odbora održanoj 4. listopada 2019. Kućni red Tehničke škole Čakovec važi od 2019. godine

read more
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2022./2023.
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2022./2023.

Na stranici DOKUMENTI ---> AKTI USTANOVE 7. listopada 2022. objavljena su tri važna dokumenta ustanove koji se odnose na školsku godinu 2022./2023. To su Godišnji plan i program Školski kurikul Školski preventivni program.  

read more
Popis tema za završni rad u 2022./2023. godini
Popis tema za završni rad u 2022./2023. godini

Poštovani učenici, kolege nastavnici - mentori učenicima na završnom radu, sukladno Pravilniku o izradbi i obrani završnog rada objavljujem slijedeće dokumente:  na prijedlog stručnih vijeća donosim popis tema za završni rad po zanimanjima/ strukovnim programima:...

read more