Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Podnošenje prigovora na bodovanje ispita državne mature

Ponedjeljak, 11. rujna 2023.

Danas, u 12:00 objavljeni su prvi (privremeni) rezultati ispita državne mature u drugom roku. Prema Pravilniku o polaganju državne mature, članak 43. ,na bodovanje ispita učenik  može podnijeti prigovor.

Rok za ulaganje prigovora na bodovanje ispita je 13. rujna 2023. u 12:00. 

U prigovoru treba biti naveden broj zadatka, dobiveni bodovi te konkretan i argumentiran prigovor na bodovanje. Prigovor treba sadržavati jasno i argumentirano obrazloženo zbog čega se smatra da je došlo do pogreške u bodovanju. Ako je učenik zaboravio ili nije stigao prepisati odgovore na zadatke višestrukoga izbora na list za odgovore – to nije valjan argument za prigovor.
Molba za ponovnim pregledom cijelog ispita jer učeniku „nedostaju jedan ili dva boda za prolaz“  također nije valjan argument za prigovor.

Odluku o prigovoru učenika  na bodovanje donosi Centar u roku od pet radnih dana od isteka roka za podnošenje prigovora na bodovanje ispita. Privatni razlozi kao uzrok pogreške nisu valjan argument za prigovor.

Svi učenici koji su u drugom (jesenskom) roku pristupili ispitima državne mature i žele uložiti prigovor na bodovanje neka se jave ispitnoj koordinatorici na [email protected] ili 0998205302.

Aktualne novosti

GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2022./2023.
GODIŠNJI PLAN I PROGRAM RADA ŠKOLE ZA 2022./2023.

Na stranici DOKUMENTI ---> AKTI USTANOVE 7. listopada 2022. objavljena su tri važna dokumenta ustanove koji se odnose na školsku godinu 2022./2023. To su Godišnji plan i program Školski kurikul Školski preventivni program.  

read more
Popis tema za završni rad u 2022./2023. godini
Popis tema za završni rad u 2022./2023. godini

Poštovani učenici, kolege nastavnici - mentori učenicima na završnom radu, sukladno Pravilniku o izradbi i obrani završnog rada objavljujem slijedeće dokumente:  na prijedlog stručnih vijeća donosim popis tema za završni rad po zanimanjima/ strukovnim programima:...

read more