Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Zabava i znanje uz Večer matematike

Nedjelja, 4. prosinca 2022.

Učenici Tehničke škole Čakovec u velikom se broju svake godine uključuju u aktivnosti vezane uz Večer matematike. I ove je godine u veselom i natjecateljskom ozračju obilježen ovaj događaj. Nastavnice matematike Mateja Šafarić Novak, Jelena Horvat, Sandra Štampar, Sanja Loparić i Nataša Lončarić ove su godine za svoje učenike osmislile matematičko-glazbeni kviz.

U zabavnoj, ali i napetoj atmosferi učenici su se u timovima natjecali u rješavanju matematičkih mozgalica te u poznavanju glazbenog repertoara. Najbolji timovi osvojili su prigodne nagrade, a poseban doprinos cjelokupnom događaju dao je glazbeni sastav naših učenika koji čine Pele Purić, Luka Janušić, Filip Železnjak, Luka Lipić i Erik Krznar. Večer matematike i ove je godine obilježena na zanimljiv, kreativan i poticajan način. (nl)

Aktualne novosti

ERASMUS + Job shadowing u Tehničkoj školi Čakovec
ERASMUS + Job shadowing u Tehničkoj školi Čakovec

Prošli tjedan, od 6. do 10. svibnja, u okviru Erasmus+ projekta, imali smo čast ugostiti nastavnicu matematike Fani Chatzi iz škole 3rd Lyceum of Koropi (Koropi, Grčka). Tijekom svog boravka, Fani nije samo pratila našu nastavu iz matematike, već je i aktivno...

read more
NOVO POGLAVLJE U RAZVOJU OBRAZOVANJA I GOSPODARSTVA
NOVO POGLAVLJE U RAZVOJU OBRAZOVANJA I GOSPODARSTVA

Završna konferencija projekta Uspostava Regionalnog centra kompetentnosti u strojarstvu SJEVER – TŠČ održana je 23. studenoga 2023. Osim predstavnika Ministarstva znanosti i obrazovanja, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Međimurske županije,...

read more
Popis tema za završni rad u 2023./2024.
Popis tema za završni rad u 2023./2024.

Dragi učenici, u priloženim dokumentima objavljujem popis tema za završni rad za školsku godinu 2023./2024. - po zanimanjima. Tehničar za računalstvo                  Prijedlog tema za ZR 2023 - tehničari za računalstvo Tehničar za mehatroniku                Prijedlog...

read more