Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

STUDIJSKI POSJET UČENIKA I NASTAVNIKA IZ CARMONE (ŠPANJOLSKA)

Četvrtak, 11. travnja 2024.

Ovih dana ćete hodnicima naše škole moći čuti jedan od najpopularnijih i najpoznatijih jezika u svijetu – španjolski. Od danas u našoj školi borave četiri djevojke i četiri mladića iz Carmone, grada na jugozapadu Španjolske. U pratnji profesora Miguela i psihologinje Marie, bit će naši dragi gosti nekoliko dana. Program su im pripremile i domaćini u ime naše škole bit će im profesorice Ivana Rodiger, psihologinja Lucija Matjačić Kovačić, knjižničarka Sandra Vidović i voditeljica RCK Mihaela Pancer Zadravec. Nakon kratkog predstavljanja Škole, učenici 3. MT razrednog odjela su ih s profesorom Markulijom uputili u svijet PLC-a i mikroupravljača, a profesor Leček i učenici 4. MT razrednog odjela otkrili im što je hidraulika. Zadaci su bili zanimljivi, komunikacija dinamična, nova prijateljstva sklopljena.

U popodnevnim satima razgledali su Riznicu Međimurja i okušali se u ukrašavanju licitarskih srca. Sunčano popodne bilo je idealno vrijeme da im pokažemo centar grada kojeg će istraživati do kraja ovog tjedna. Po njihovim izrazima lica procijenili smo da smo ih lijepo dočekali, a s učenjem i druženjem nastavljamo i sutra. Muchas gracias! (lmk)

Aktualne novosti

Obavijest sudionicima o ishodu natječaja
Obavijest sudionicima o ishodu natječaja

Temeljem odredbi Natječaja za zasnivanje radnog odnosa objavljenog 3. travnja 2025. i lkanka 90. Statuta Tehničke škole Čakovec te uz prethodnu suglasnost Školskog odbora od dana 9. svibnja 2025. ravnatelj Dražen Blažeka, dipl. ing. el. daje obavijest sudionicima o...

read more
DAN OTVORENIH VRATA TŠČ-a u subotu, 7. lipnja 2025.
DAN OTVORENIH VRATA TŠČ-a u subotu, 7. lipnja 2025.

Osmašice i osmaši, pažnja! Upisi u srednju školu kreću uskoro, neka zanimanja u TŠČ-u mijenjaju nazive, odluka je sve bliže, a mi otvaramo vrata vrata naše škole da vam olakšamo ovaj važan životni korak! Dođite na Dan otvorenih vrata u subotu, 7. lipnja 2025. – bacite...

read more