Trećeg dana edukacije „Inkluzivno obrazovanje za sve“ sudionici su promišljali o specifičnostima učenika, s naglaskom na različite poteškoće. Putem različitih vježbi isprobali su kako školski zadaci izgledaju iz njihove perspektive. Na taj način i nastavnici, ali i drugi učenici, lakše razumiju određene specifičnosti te razvijaju prihvaćanje i empatiju.
Nastavnik ima zadatak prepoznati učenika s teškoćama, pronaći najbolji način poučavanja i
učenja te poticati učenike da svakog prihvaćaju onakvog kakav jest – sa svojim jakim stranama, ali i nedostacima.
Prilagodba u radu s učenicima s posebnim potrebama uključuje pripremu učenika, radne okoline i kurikula. No, kako je svaki čovjek individua za sebe i ima specifične potrebe, tako rad nastavnika zahtijeva stalno učenje, istraživanje, prilagođavanje i osluškivanje. Kao i u drugim područjima, tako i u području inkluzivnog obrazovanja postoje značajne razlike među zemljama, ali svakako je prisutna visoka motivacija da uz pomoć odgojno-obrazovnih djelatnika svako dijete dobije mogućnost profesionalnog i osobnog razvoja. Izazovan, ali ispunjujući posao. Veselimo se novim idejama i saznanjima!
Još jedna znamenitost bogate povijesti u Heraklionu svakako je Rocca a Mare ili Koules,
venecijanska tvrđava koja dominira ulazom u staru gradsku luku Heraklion. Šetnjom oko tvrđave pruža se pogled na čitav grad i zastaje dah posjetitelju.
Odluka o neizboru kandidata – suradnik u nastavi
Tehnička škola Čakovec objavljuje Zapisnik o provedenom Natječaju za zasnivanje radnog odnosa za radno mjesto suradnik u nastavi u...