Ovih su dana započele dvije nove mobilnosti u okviru Erasmus + projekta „Suvremeni izazovi za nove generacije“. U Grčku je otputovala psihologinja Lucija Matjačić Kovačić, a u Španjolsku profesorica matematike Sanja Loparić.
Inkluzivno obrazovanje suvremeni je obrazovni pristup čiji je glavni cilj osigurati jednak odgojno-obrazovni pristup i mogućnosti svim učenicima te prevladavanje strukturnih prepreka i stereotipa sustava. Inkluzivno obrazovanje cijeni raznolikost i jedinstven doprinos svakog učenika.
Cilj edukacije u koju se uključila naša školska psihologinja Lucija Matjačić Kovačić je pomoći učiteljima da usvoje načela i pristupe inkluzivnog obrazovanja i biti u stanju odgovoriti na heterogenost učenika potičući ih na samostalno djelovanje, eksperimentiranje i aktivno učenje.
Kao najveći i najnaseljeniji grčki otok, Kreta je izvrsna prilika za stjecanje stručnih znanja i upoznavanje bogate povijesne kulture i običaja.
Prvog dana edukacije sudionici su predstavili svoje zemlje, obrazovne sustave i škole, što je temelj daljnjem zajedničkom istraživanju, suradnji i razmjeni primjera dobre prakse.
Uz stručnog vodiča, prošetali su centrom najvećeg grada na Kreti – Herakliona, koji će im biti sjedište tijekom edukacije.
Profesorica matematike Sanja Loparić sudjeluje u stručnom usavršavanju u španjolskoj Malagi. Tijekom usavršavanja upoznat će se s obrazovnim sustavima raznih država diljem Europe te razmijeniti iskustva vezana uz obrazovanje u STEAM području. Upoznat će se s inovativnim nastavnim metodama, upotrebom eksperimenata, robota i digitalnih igrica za učenje. Prvi dan petodnevne edukacije sudionici su iskoristili za međusobno upoznavanje i kratak razgled grada.