Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

NATJEČAJI ZA ZAPOŠLJAVANJE ZA RADNA MJESTA NASTAVNIK/ICA PREDMETA IZ SEKTORA STROJARSTVO, NASTAVNIK/ICA LIKOVNE UMJETNOSTI I NASTAVNIK/ICA PSIHOLOŠKIH OSNOVA KOMUNIKACIJE

Srijeda, 15. prosinca 2021.

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školama ( NN broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 7/17, 68/18, 98/19) (u daljnjem tekstu: Zakon)  i Pravilnika o zapošljavanju, Odlukom Ravnatelja, Tehnička škola Čakovec, Čakovec, Športska 5, raspisuje Natječaj za sljedeća radna mjesta

NASTAVNIK/ICA PREDMETA IZ SEKTORA STROJARSTVO
NASTAVNIK/ICA LIKOVNE UMJETNOSTI
NASTAVNIK/ICA PSIHOLOŠKIH OSNOVA KOMUNIKACIJE

Aktualne novosti

Erasmus + mobilnost učenika
Erasmus + mobilnost učenika

Objavljujemo konačne rezultate internog natječaja za sudjelovanje učenika u Erasmus+ mobilnosti tijekom školske godine 2024./2025. Konačni...

read more
Erasmus + mobilnost učenika
Erasmus + mobilnost učenika

Objavljujemo konačne rezultate internog natječaja za sudjelovanje učenika u Erasmus+ mobilnosti tijekom školske godine 2024./2025. Konačni rezultati natječaja Erasmus+ za mobilnost učenika 31102024 Zahvaljujem svim sudionicima natječaja, ujedno čestitam odabranim...

read more
IZ MALOG MEĐIMURJA U SVJETSKA PROSTRANSTVA
IZ MALOG MEĐIMURJA U SVJETSKA PROSTRANSTVA

Povratak vizionara – slovo o globalnom tehnološkom lideru Damiru Sabolu U toplom ozračju Škole dočekali smo posebnog gosta, čovjeka čiji osmijeh i skromnost kao da govore da se vratio kući - Damira Sabola. Damir Sabol jedan je od najuspješnijih hrvatskih tehnoloških...

read more
Termini za individualne razgovore nastavnika sa roditeljima
Termini za individualne razgovore nastavnika sa roditeljima

Poštovani roditelji, objavljujemo termine za individualne razgovore sa nastavnicima iz Tehničke škole Čakovec. Termini za individualne razgovore 24_25 - 1. polug 25_10_24 U navedenim terminima razrednici, ali i predmetni nastavnici, na raspolaganju su roditeljima za...

read more