Drugog dana edukacije Inkluzivno obrazovanje za sve naglasak je bio na postavljanju dobrog odnosa nastavnik-učenik i školskog ozračja kao temelja kvalitetnog poučavanja i učenja. Dinamične grupne aktivnosti i introspekcija ukazale su sudionicima na važnost aktivnog slušanja i poticanja intrinzične motivacije kod učenika. Teorija govori da su ljudska bića urođeno motivirana, no ključan je utjecaj okoline koji može biti stimulirajući, ali i ograničiti pojedinca u procesu. Proces odgoja i obrazovanja značajan je faktor u samootkrivanju pojedinca, razvoju samopoštovanja i samoprihvaćanja. Nastavnik ima velik izazov u svom radu – pomoći pojedincu da otkriva svoje potencijale i granice, uči putem pogrešaka te iskazuje iskrene emocije, ali primjereno situaciji. Metoda introspekcije i vježbe prisjećanja na vlastita iskustva kao učenika i djeteta, asocijativne karte, rasprave te vježbe relaksacije i poticanje grupne kohezije pomoću tjelesnih senzacija izvrstan su uvod u aktivno učenje o prihvaćanju različitosti učenika i osnaživanje nastavnika kao facilitatora procesa učenja.
Kulturalnu i povijesnu znatiželju polaznici edukacije utažili su razgledavanjem ostataka grada palače Knossos, najvećeg arheološkog nalazišta iz brončanog doba na Kreti, opjevanog u Homerovu epu Odiseja.
NATJEČAJ ZA ZAPOŠLJAVANJE
Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ( NN broj 87/08, 86/O9, 92/1O, 105/10, 90/11, 16/12,...