Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Ekipa mladića Tehničke škole Čakovec BRONČANA u Poreču na Državnom prvenstvu školskih sportskih društava u futsalu

Petak, 11. travnja 2025.

Od 9. do 11. travnja 2025. u organizaciji Hrvatskog školskog sportskog saveza u Poreču održalo se Državno natjecanje u futsalu. Na natjecanje se plasirala i ekipa mladića Tehničke škole osvojivši prvo mjesto na Županijskom natjecanju.

Na natjecanje plasirale su se 24 ekipe prvaka iz svih županija Republike Hrvatske.
Naša ekipa prolazi skupinu F na prvom mjestu pobijedivši ekipe Đakova i Vinkovaca gdje osvajamo maksimalan broj bodova.
U četvrtini finala očekuje nas ekipa iz Osijeka s kojima u regularnom djelu igramo 3:3 i nakon toga na penale pobjeđujemo s ukupnim rezultatom 7:6.

U polufinalu se sastajemo s ekipom iz Koprivnice u kojoj nas uz odličnu igru ipak rezultat ne mazi i gubimo na kraju s rezultatom 2:0.
Utakmica za 3. mjesto protiv ekipe iz Zaprešića od prve minute na našoj je strani i na kraju pobjeđujemo s rezultatom 4:1 i osvajamo brončanu medalju.
Za ekipu Tehničke škole igrali su učenici Borna Bartolić, David Debelec, Filip Debelec, Mario Novak, Fran Hočurščak, Jan Oto, Leon Jurović, Saša Kočet i Mateo Novak.

Čestitke učenicima i njihovom voditelju, profesoru Ivanu Fučku. (iF)

Aktualne novosti

Obavijest sudionicima o ishodu natječaja
Obavijest sudionicima o ishodu natječaja

Temeljem odredbi Natječaja za zasnivanje radnog odnosa objavljenog 3. travnja 2025. i lkanka 90. Statuta Tehničke škole Čakovec te uz prethodnu suglasnost Školskog odbora od dana 9. svibnja 2025. ravnatelj Dražen Blažeka, dipl. ing. el. daje obavijest sudionicima o...

read more
DAN OTVORENIH VRATA TŠČ-a u subotu, 7. lipnja 2025.
DAN OTVORENIH VRATA TŠČ-a u subotu, 7. lipnja 2025.

Osmašice i osmaši, pažnja! Upisi u srednju školu kreću uskoro, neka zanimanja u TŠČ-u mijenjaju nazive, odluka je sve bliže, a mi otvaramo vrata vrata naše škole da vam olakšamo ovaj važan životni korak! Dođite na Dan otvorenih vrata u subotu, 7. lipnja 2025. – bacite...

read more