Tel. +385 (40) 328 522, Športska 5, Čakovec

Odluka o provođenju testiranja – administrativni radnik/ica

Utorak, 10. siječnja 2023.

TEHNIČKA ŠKOLA ČAKOVEC

Čakovec, Športska 5

Klasa: 110-01/23-02/1

Urbroj: 2109-58-01-23-02

Čakovec, 10.1.2023.g.

Na temelju članka 12. Pravilnika o zapošljavanju Tehničke škole Čakovec (u daljnjem tekstu: Pravilnik), od 21. ožujka 2019., uz prethodno savjetovanje s ravnateljem Škole, Povjerenstvo za zapošljavanje imenovano Odlukom ravnatelja od 10.1.2023. donosi:

ODLUKU O PROVOĐENJU TESTIRANJA

Aktualne novosti

NOVO POGLAVLJE U RAZVOJU OBRAZOVANJA I GOSPODARSTVA
NOVO POGLAVLJE U RAZVOJU OBRAZOVANJA I GOSPODARSTVA

Završna konferencija projekta Uspostava Regionalnog centra kompetentnosti u strojarstvu SJEVER – TŠČ održana je 23. studenoga 2023. Osim predstavnika Ministarstva znanosti i obrazovanja, Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Međimurske županije,...

read more
Popis tema za završni rad u 2023./2024.
Popis tema za završni rad u 2023./2024.

Dragi učenici, u priloženim dokumentima objavljujem popis tema za završni rad za školsku godinu 2023./2024. - po zanimanjima. Tehničar za računalstvo                  Prijedlog tema za ZR 2023 - tehničari za računalstvo Tehničar za mehatroniku                Prijedlog...

read more
Susret s poduzetnicima i Sajam poslova u RCK-u TŠČ-a
Susret s poduzetnicima i Sajam poslova u RCK-u TŠČ-a

Pozivamo sve poduzetnike u regiji da se pridruže dvama ključnim događajima koja organiziramo 12. listopada 2023. u prostoru Tehničke škole Čakovec u okviru projekta Uspostava RCK u strojarstvu SJEVER – TŠČ. Na Susretu s poduzetnicima saznajte novosti vezane uz...

read more
Popis udžbenika za školsku godinu 2023./2024.
Popis udžbenika za školsku godinu 2023./2024.

Poštovani roditelji i učenici, u priloženim dokumentima objavljujemo popise udžbenika po zanimanjima i godinama obrazovanja koji će biti obvezni za korištenje tijekom školske godine 2023./2024. NAPOMENA: s obzirom da nema novoodobrenih udžbenika i slijedeće školske...

read more